יום הולדת במשחק לייזר טאג

eyal 14.09.20

חיפשתם דרך מדליקה ומקורית לציין באמצעותה אירוע יום הולדת לילדים, בני נוער או מבוגרים? הגעתם למקום הנכון! לייזר טאג לימי הולדת הוא פתרון שמתאים לחגיגת יום הולדת בכל גיל. רוצים לדעת מה זה לייזר טאג ומדוע מדובר בחוויה המושלמת לכל יום הולדת? המשיכו לקרוא!

רגע, מה זה משחק לייזר טאג בעצם?

לייזר טאג הוא משחק אתגרי יוצא דופן לקבוצות, שמדמה מצב של לחימה בשטח בנוי או פתוח. במסגרת משחקי לייזר טאג, המשתתפים מקבלים רובי לייזר, אפודים ו / או כובעים המצוידים בחיישנים, ונחלקים לקבוצות הנלחמות זו בזו.

בעזרת החיישנים על גופם של השחקנים, מערכת המשחק מזהה מי מבין המשתתפים הצליח לפגוע ביריביו למשחק ולצבור נקודות, ומי נפגע. משחקי לייזר טאג הם חוויה מעוררת ומרגשת, שמעודדת תחרותיות בריאה בין החבר’ה לצד חשיבה אסטרטגית ושיתוף פעולה. נכון שזה נשמע נפלא?

האם משחק לייזר טאג מתאים ליום הולדת בכל גיל?

היתרון הגדול במשחקי לייזר טאג, טמון בעובדה שמדובר בחוויה שמתאימה לכל גיל ולכל אירוע – החל מילדים ובני נוער ועד משתתפים מבוגרים יותר! אין צורך בכושר פיזי ברמה גבוהה כדי להנות ממשחק לייזר טאג. כל אחד בוחר עד כמה ברצונו לזרום עם החוויה וכמה אקטיבי הוא מעוניין להיות במהלך המשחק.

האם משחק לייזר טאג זה כואב?

חשוב לציין כי בניגוד לסוגים אחרים של משחקי יריות קבוצתיים, יום הולדת לייזר טאג הוא לא חוויה כואבת בשום צורה. את הירי מרובי הלייזר לא מרגישים בכלל מאחר ומדובר ברובי אינפרא אדום, והם בטוחים לשימוש לכל גיל.

האם יום הולדת לייזר טאג מתאים לקבוצה שבה לא כולם מכירים זה את זה?

בהחלט! לייזר טאג הוא פתרון אידיאלי לחגיגת יום הולדת לקבוצות מעורבות, שבהן לא לכל המוזמנים יש היכרות מוקדמת אחד עם השני. מדובר במשחק מהנה, משעשע ומאוד מגבש, שיעזור למוזמנים שלכם “לשבור את הקרח” בדרך בלתי שגרתית וכיפית במיוחד.

אנחנו תמיד אומרים שאין כמו קרב יריות (מדומה, כן?) כדי לקרב לבבות. כך שאין לנו ספק שעד תום הסיבוב הראשון של המשחק, תגלו שנוצרו בקבוצה חברויות חדשות ואמיצות!

יום הולדת לייזר טאג מתאים רק למי שאף פעם לא שיחק בלייזר טאג?

ישנם סוגים שונים של משחקים שניתן לשחק במסגרת קרבות לייזר טאג, למשל: משחק בסגנון “תפוס את הדגל”, האחרון ששורד, משחקי שבויים, משחק אבטחת אישים, כולם נגד כולם, וכן הלאה. כך שהחוויה מגוונת מאוד ומתאימה גם למי שכבר שיחקו בלייזר טאג בעבר.

בנוסף, ניתן לקיים את הפעילות כמשחק נייד במתחמים מארחים שונים, עם מדריכים שונים ובקבוצות בהרכבים מגוונים, כך שאף משחק לייזר טאג אינו דומה למשנהו! החוויה משתנה מאוד כתלות בקבוצה המשחקת ובדינמיקה הקיימת ביניכם – המשתתפים.

בשורה התחתונה

כאשר אתם מזמינים חברים, קולגות או בני משפחה לחגוג איתכם יום הולדת במשחק לייזר טאג חוויתי, אנרגטי ועתיר אדרנלין, אתם יכולים להיות בטוחים שעל מסיבת יום ההולדת שלכם ימשיכו לדבר לפחות עד השנה הבאה. מזל טוב ועד 120 קרבות לייזר!

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat