יום כיף בתקופת הקורונה

eyal 30.08.20

תקופת הקורונה מביאה עמה אתגרים ומציאות חדשה שלא הכרנו. עם כל ההנחיות החדשות, השאיפה למיגור המגפה והעמידה בכללים אנחנו צריכים ללמוד לסגל לעצמנו הרגלים חדשים. בתקופה המתאגרת הזאת, שהפחתנו באופן משמעותי את היציאה מהבית, הגיע הזמן להתאוורר. יש לכם מקום מושלם, להנות עם האהובים עליכם מבלי לסכן את הבריאות שלכם.

מה זה לייזר טאג בכלל?

לייזר טאג הוא תופעה וספורט חובק עולם, מדובר במשחק מהיר הממוקם בזירות לייזר ייעודיות או מחלקות ניידות המגיעות עד אליכם. את המשחק משחקים באמצעות רובי m-4 הנראים ומרגישים כמו נשק לכל דבר  ואפוד חכם עם חיישנים. מדובר בטכנולוגיה חכמה וחדשנית. למעשה למרות השם ״לייזר טאג״ בפועל המערכת עובדת על אינפרא אדום ממש כמו שלט הטלויזיה בבית . 

אז מהם כללי המשחק?

כללי המשחק יכולים להשתנות באופן נרחב בהתאם לציוד והסכמים אישיים בין השחקנים. הפרמטרים כמו כמות החיים במשחק, קצב הירי וההשפעה של הירי ניתנים לכיון ושינוי בהתאם לרמתם של השחקנים, הניסיון שלהם ואורך המשחק ונקבעים ע״י מדריכים בשטח.

לייזר טאג בתקופת הקורונה

חשוב מאוד לבדוק האם המתחם בו מתקיימת הפעילות הוא מתחם פתוח או סגור קיימים שני סוגי לייזר טאג .

  • ליזר טאג טאקטי המתרחש במתחמים פתוחים / ניידים
  • לייזר טאג חלל המתרחש בחללים סגורים

המערכת החכמה של הלייזר טאג הופכת את המשחק לבטוח לחלוטין ומתאים כמעט לכל הגילאים. בנוסף לכך,ניתן לבנות את המשחק לפי קפסולות ולהתאים את כמות האנשים בסבב לפי התקנות המשתנות. עוד בזכות העובדה שאין צורך במגע פיזי בין המשתתפים, ולא רק שאין צורך אלא חלק מכללי המשחק אומרים שאסור ליצור מגע פיזי בין השחקנים וזה עלול לגרום לפסילה. בנוסף הציוד כולו בדרך כלל ניתן לחיטוי וניקוי בסוף כל קבוצה. בהחלט מדובר במשחק בטוח לחלוטין מבחינה בריאותית בכלל ובתקופת הקורונה בפרט.

ההבדלים בין לייזר טאג לעומת פיינטבול

אנשים רבים טועים לחשוב שמדובר באותו דבר, אך בין לייזר טאג לפיינטבול ישנם הבדלים משמעותיים. בהשוואה לפיינטבול, שבו יורים באמצעות רובה כדורי צבע קטנים, מכאיבים ומלכלכים, לייזר טאג הוא ללא כאבים בכלל. בנוסף לכך, מדובר במשחק נקי הרבה יותר, מכיוון שקרני האינפרא האדום או הלייזר לא מכתימים את הבגדים ולא מלכלכים.

איפה משחקים?

מעוניינים להצטרף למשחק ששיגע את העולם? הוא גם כאן אצלנו בישראל. לייזר טאג יעניק לכם יום כיף בתקופת הקורונה בבטיחות ולהנאה מובטחת. חברת פאלקון לייזר טאג אקסטרים הינה חברה בעלת שני מתחמי לוחמה רחבי ידיים ומחלקה ניידת שמגיעה עד אליכם. 

המתחמים של לייזר טאג:

  • המתחם הראשון ממוקם בקיבוץ ניר דוד, זירת הלוחמה היא בנושא חומה ומגדל. 
  • המתחם השני ממוקם בלטרון, זוהי הזירה היחידה בעולם הממוקמת בלבו של מוזיאון מורשת פעיל, המוקף טנקים וג’יפים. הזירה הוקמה במטרה להנגיש את האתר עבור הדור הצעיר, עבור תיירים וקבוצות ישראלים.
  • בנוסף הזירה הניידת שלנו שתגיע עד אליכם למתכם למשרד ואפילו הביתה

יום כיף במתמחי לייזר טאג

ימי הכיף במתחמי הלייזר טאג הינם ייחודיים, מעניקים ערך מוסף לשחקנים מלבד כללי המשחק וההנאה מהתחרות בין הקבוצות, המתמחים ממוקמים במיקומים בעלי מורשת משמעותית. רוצים יום כיף מלא בפעילות מאתגרת, מהנה ובטוחה בתקופת הקורונה? עכשיו זה פשוט מאוד. אתם מחייגים אלינו למספר הטלפון 072-2727988 והזמנת המשחק היא פשוטה מאוד.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat