אטרקציות בשילוב לייזר טאג

eyal 04.08.20

בעולם האירועים, המפיקים נשענים בעיקר על “טרנדים בחו”ל”, ועושים להם עליה לארץ. שנת 2020, עד כה, היא שנה שמפתיעה אותנו ומרגשת אותנו בכל פעם מחדש. הרבה דברים התרחשו השנה, אחת האטרקציות המובילות היא לייזר טאג, חברתנו מספקת את זה ב-4 מקומות ברחבי הארץ, ניתן לשלב עם האטרקציה מגוון אטרקציות נוספות, והנה קצת דוגמאות

אטרקציה ראשונה – צילום לאירועים

מאז ומתמיד הפקת אירועים הכילה דבר אחד וקבוע – צילום האירוע. בחיינו היומיומיים, התחביב העיקרי שלנו הוא צילומי סלפי. יתרה מכך, כאשר מדובר באירוע שלנו, הצילום כאן, הוא פשוט חובה. צילום האירוע יכול לתת זוויות מעניינות ומרתקות לצופה בהן, בנוסף, הצילום יאפשר לנו לזכור את המתרחש ולחזור לרגעים האלה מתי שיתחשק. עקב כך, צלם באירוע הוא משהו שלא נוכל “לוותר עליו”. לפני בחירת הצלם, וודאו שמדובר בבחור שמבין עניין, שיודע מה לצלם, ואיך לתפוס את התמונות והרגעים הטובים ביותר. זוהי אטרקציה ראשונה שממש חובה בכל אירוע – מסיבה חגיגית, חפלה, חתונה, ואפילו בר מצווה.

אטרקציה שניה – בלוקים מעץ

מתכננים אירוע חדש ונוצץ? מעוניינים שהוא יהיה מדובר בין כל האורחים? הכירו את האטרקציה החדשה – בלוקים מעץ. במידה ואתם מעוניינים באטרקציה ייחודית וממכרת השימוש בבלוקים מעץ היא בחירה נבונה. עד היום, מגנטים לאירועים כיכבו ללא עוררין בזירת האירועים והחתונות, כיום, בלוקים מעץ תפסו את מקומה. הסיבה – שהם יותר יפים, מעוצבים, ונשמרים לאורך תקופה גדולה יותר. בשילוב האטרקציה הזו, אנו מבטיחים לכם שדיבור, זה יעורר. למעשה, כאשר בוחרים באטרקציה הזאת חשוב לשים דגש על איכות העץ וההדפסה. בקיצור, אם זה עורר אצלכם עניין – גשו לגוגל ובצעו תחקיר ראשוני.

אטרקציה שלישית – מוסיקה באירוע

במידה ופעילויות מכניסות ניחוח לאירוע, המוסיקה מכניסה צבע. בשנים האחרונות לא נתקלנו באירוע שלא נכח מוסיקה מסוימת. מוסיקה פשוט מעוררת ומעניקה תחושת חופשיות וחופש באירוע. מעוניינים? לפניכם כמה אפשרויות:

  1. תקליטן (כיום: דיג’יי)
  2. זמר אורח
  3. קליפ שירים ללא הפסקה

בנוסף, אם אתם כבר “בראש טוב”, אנו ממליצים גם להביא צוות בידור או מפיק אירועים, אשר יכניס קצת טעם אישי לאירוע שלנו. כל זאת טוב, אבל כמה זה עולה? בקצרה, זה תלוי בבחירה. המחירים נעים בין 4,000-10,000 לדיג’יי, 50,000-200,000 לזמר.

לסיכום

הפקת האירוע היא אמורה להיות באווירה משמחת ומרגשת. אבל חשוב לתכננה בצורה נכונה ובהתאם לתקציב שלנו. בחירת זמר או דיג’יי חייבת להתלוות עם המון מחשבה וזמן, וכך גם לגבי האטרקציות האחרות. במאמר שלפניכם, ריכזנו שלושת אטרקציות מובילות ודורשות תקציב קטן-בינוני.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat