כך תדרבנו את המוטיבציה של עובדיכם

elihai 24.12.19

דרבון המוטיבציה בקרב העובדים היא איננה רק המלצה חמה עבור מנהלים ובעלי עסקים, כי אם הכרח עבור כל מי שמבקש לנווט את העסק נכונה במציאות הכלכלית המורכבת והתחרותית.

מחקרים מראים כי עובדים חדורי מוטיבציה נהנים מתפוקה הגדולה בכ-12 אחוזים יותר מאשר עמיתיהם למשרד. אז על טיפוח ומתן התמריצים להון האנושי אין כל שאלה או היסוס, אך על האופן שבאמצעותו מטרה זו תושג? כאן כבר מדובר באתגר של ממש.

ימי גיבוש וכיף

עבור העובדים, ימי גיבוש הם שבירת שגרה מעולה. עבור מנהלים ובעלי עסקים, הרי שמדובר באמצעי יעיל ובטוח שדרכו ניתן להביא לעלייה משמעותית במוטיבציה ובתפוקה.

החל מפעילויות לייזר טאג במתחם המדמה שדה קרב, דרך אפילו סדנאות בישול או יצירה ועד לטיולי שטח וימי ספורט – כל יום גיבוש וכיף אשר טומן בחובו משימתיות ועמידה במטרה הוא הזדמנות ללבות את האש הפנימית של צוות העובדים.

לצד הזדמנות הפז לבחון מי מן העובדים הם התחרותיים והמובילים ביותר, זוהי גם במה מצוינת להעברת מסרים חשובים: כך למשל, ניתן להקביל את יום הכיף לתחושת האחווה שצריכה להתקיים בעבודה. בנוסף, אפשר לציין בפני העובדים כי הטעויות שנעשו בידי הקבוצה המפסידה הן אינן אלא אמצעי למידה לחתירה למטרה. הפגנת אמפתיה וההבנה כי אין עובד אשר חף מטעויות, היא אמצעי חשוב שמנהלים רבים שוכחים לנצלו.

יצירת אירועים פנים ארגוניים

חשבתם ש’גאוות יחידה’ היא מושג ששמור רק לימי הצבא? מחקרים מראים כי עובדים אשר מתגאים במקום עבודתם, מפגינים זאת בהתאם גם בקצב העבודה וברצון לתרום אל מעבר לטווח שהוגדר במסגרת התפקיד.

דרך נפלאה לעורר את תחושת השייכות והגאווה היא באמצעות יצירת אירועים פנימיים שונים אשר מעידים על היבדלות מחברות מקבילות ועל הוואי פעיל המשויך אך רק לחברי הקבוצה. ניתן אף לנצל את האירועים הפנימיים השונים ולשדרגם עם שוברי גיפט קארד לעובדים מצטיינים. אין זה אומר שחייבים למצוא סיבה למסיבה לאורך כל ימות השנה. מספיק אירוע חד-שנתי כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

סיפוק אישי דרך מימוש עצמי

סיפוק אישי איננו מתבטא רק במשכורות גבוהות. למעשה, מחקרים מראים כי תחושת מימוש עצמי גוברת לא פעם על רצונותיהם של עובדים במשכורת עתק.

אין זה אומר שזו העת לחתוך בהוצאות ולקצץ משכורות, אך בהחלט מוטב לחפש אחר דרכים שונות שיסייעו לחיזוק תחושת המימוש והסיפוק העצמי. אמצעי יעיל להשגת מטרה זו הוא שליחת עובדים להשתלמויות תקופתיות ולקורסים מקצועיים על חשבון המעסיק.

כמו כן, חשוב לערוך שיחות חתך עם העובדים אחת לתקופה, ולקבל רשמים אישיים באשר לתחושותיהם, רצונותיהם וצורכיהם.

מחפשים את הפתרון האידיאלי?

ברוכים הבאים ללייזר טאג. חברתנו מספקת זירות לחימה באמצעות פעילויות אקסטרים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

לא אחת, זירות אלו מארחות סגלים ניהוליים בכירים כמו גם עובדים וצוותים לצורך גיבושם והנחלת ערכים המסייעים לחברות ובתי עסק לצלוח את היעדים לדרבון העובדים.

חושבים לדרבן את הצוות שלכם? פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע מקיף על זירות הלחימה: 072-2727988 או הזמינו משחק לקבלת שיחה חוזרת.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat