השיגעון הישראלי שמטריף את ישראל – קרבות לייזר טאג

eyal 23.10.18

בשנים האחרונות הציבור הישראלי התאהב  באופן טוטאלי באטרקציה חדשה מיוחדת במינה  שמביאה לביטוי את כל החושים, ראייה, שמיעה ועוד. אין עוד מדובר  באטרקציה נדושה ורגילה אלא בלוחמת לייזר המדמה זירת קרב לכל דבר ועניין עם אור אולטראסגול ברקע, עשן , מוזיה ואפקטים מיוחדים.

תיאור המשחק

קצת על האטרקציה הזו :מדובר על רובי לייזר בטכנולוגיה חדשנית של אינפרא אדום  .” הלוחמים” -אילו שבחרו להגיע ולהשתתף במשחק רווי האדרנלין הזה , עוטים לגופם אפודים זוהרים מיוחדים ומקבלים רובים . מתחלקים ל -2 קבוצות  אשר מתחרות אחת בשנייה. השחקנים מקבלים משימות , כאשר המשחק מחולק למערכות שבכל מערכת משימה אחרת . אחד הדברים המוצלחים והטובים שיוצאים מהמשחק הזה היא עבודת הצוות הנדרשת כדי להשלים את המשימה . דבר הדורש תיאום , תכנון בין חברי הקבוצה.

מהלך המשחק

את המשחק מבצעים בזירות שונות , יש חברות אשר מבצעות את המשחק בתוך מתחמי פעילות פיינטבול ביער או  בטבע וישנם כאילו שמבצעים את הפעילות בתוך מתחם סגור של קניון או מתחם קניות.
בכל אופן  שחקן אשר נפגע מירי של  היריב , העכרה שלו תשמיע צפצוף ותהבהב מה שיעיד על כך ש”תקופת חיים אחת ” ירדה למתחרה. ערכת הלייזר טאג  מגיע על –פי רוב עד לטווח של 100 מטרים – טווח מכובד ואידיאלי כדי לתת למשחק אוירה של קרב אמיתי. כל אפוד מצוייד במערכת חיישנים אשר בגין כל פגיעה משדר את הנתונים למחשב מרכזי כך שבסוף כל שחקן יכול לראות בבירור  על לוח המחשב את תוצאותיו.

בטיחות המשחק

המשחק בטיחותי לחלוטין , אין שום סכנה או איום ממשי מדובר על משחק וירטואלי אשר מבוטא באמצעות טכנולגיה חדישה של לייזר – אינפרא אדום ולפיכך המשחק מתאים הן למבוגרים והן לילדים. המשחק הפך לאהוד ופופולארי בקרב משפחות ובקרב מקומות עבודה המעוניינים ליצור גיבוש בקרב העובדים.

היכן ולמי 

כיום הפריסה של הלייזר טאג היא בכל הארץ כמעט ומתאימה לאוהבי אדרנלין ולאילו שרוצים להרגיש בזירת קרב אמיתי רק בלי דם, נפגעים ופצועים אמיתיים. כיום הלייזר טאג הפכה לאחת לפופולארית בין האטרקציות בצפון  והיא בחירה מושלמת לימי הולדת ולאירועים חברתיים.

לסיכום: משחקי לייזר טאג הם פעילות אקשן חוויתית לכל הגילאים ולכל המשפחה שהפכה לאטרקציה מבוקשת גם בקרב ציבור החיילים, המחירים נעים בין 100 ₪ לשעת משחק לאדם ועד ל 150 ₪ לשעתיים לאדם בממוצע. חשוב להדגיש כי אם אתם מגיעים לבד, יש מגבלה של כמות משתתפים מינימלית  ולכן מומלץ להגיע עם קבוצה (משפחה , חברים וכדומה). כמו כן ישנן חברות אשר משלבות יחד עם הפעילות אירוע שלם שכולל ארוחה /כיבוד כך שניתן להפוך את הפעילות למשהו קצת יותר נרחב וחוויתי.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat