הפעילויות המומלצות לקיץ

eyal 05.08.21

אחד הקשיים הגדולים ביותר עבור הורים רבים בחופשת הקיץ הוא למצוא את הפעילויות המתאימות לילדים. חופשת הקיץ לילדים בישראל נמשכת כחודשיים, ולאחר מכן, החזרה ללימודים או לגנים רצופה בחופשות חגים, כך שבין יולי לספטמבר, הילדים נמצאים בעיקר בבית. כאשר לילדים אין פעילויות מותאמות, מי שסובל הם ההורים. הילדים משתגעים בבית, מבלים שעות ארוכות מול המסך, או גרוע מכך, עושים שטויות עם חברים בשעות מאוחרות בלילה. לכן, על ההורים לתכנן את הקיץ בצורה טובה ולמצוא פעילויות שיהיו מספיק מגוונות, אך גם חינוכיות ומהנות, עבור הילדים שלהם.

מחוץ לאטרקציות המוכרות

מרבית ההורים בוחרים באטרקציות המוכרות כמו פארקי שעשועים, פארקי מים, קארטינג, ג’ימבורי וחדרי בריחה, אך יש אטרקציות נוספות שכדאי להכיר, ולבטח אם אתם הורים לילדים שהם קצת יותר גדולים. פעילות כמו לייזר טאג היא גם מהנה, גם שונה מאוד, וגם מאפשרת לילדים לפתח מיומנויות פיזיות שונות מבלי לפגוע אחד בשני. הילדים עוסקים כיום הרבה מאוד במשחקי מלחמות, ואי אפשר להימנע מכך. האלטרנטיבה היא פעילות שהיא פיזית, אך בלי שום סכנה לפגיעה, וכזו שתביא את אותן יכולות למקסימום ולמיצוי, בדרך שמתועלת בצורה טובה יותר. פעילות של לייזר טאג ביער או במקום ייעודי לכך, יכולה להיות מעניינת מאוד עבור ילדים בגילאי העשרה, ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת.

פעילות משודרגת עם לייזר או מים

הרבה ילדים זוכרים לטובה את הפעילות של מלחמת מים בשבועות, והלייזר טאג הוא בסך הכול צעד אחד קדימה. הילדים צריכים לרוץ תוך כדי שהם לובשים תלבושת מיוחדת, ו”לירות” בחברים שלהם בעזרת אקדח לייזר. ברגע שהמשתתף סופג “ירייה”, הציוד שלו מתחיל להבהב והוא יוצא מהמשחק. כמובן שיש הרבה סוגים של לייזר טאג, וכאשר מחפשים אחר לייזר טאג במודיעין אפשר למצוא גם שם פעילות ייחודית המתאימה גם לחברות, גם למשפחות, וכמובן, לילדים אשר מחפשים את עצמם בחופשת הקיץ. רוצים מלחמת מים משודרגת? פעילות של ווטר טאג יכולה לספק לכם הרבה מאוד כיף רטוב בימים החמים האלה, כך שממש לא חייבים לברוח אל הפעילויות המסורתיות.

לבחור אסטרטגיה ולפתח קואורדינציה

פעילות של לייזר טאג לימי הולדת היא מאוד פופולארית כיום, כאשר את התוכן של ה”מלחמה” אפשר להתאים בהתאם לקהל. הילדים מרגישים קצת כמו חיילים, והאווירה היא מאוד חיובית עבורם, שכן הם יכולים להעביר את המשחק בפלייסטיישן, אל החיים האמיתיים. פעילות של לייזר טאג, הכוללת גם מלחמת מים, מפתחת את החושים, מחדדת אותם, ומאפשרת לכל אחד לבחור את האסטרטגיה המתאימה לו, הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית. אפשר לבחור בגישה התקפית או הגנתית, ובכל מקרה, להגן על הבסיס ולשחק בתוך קבוצה כדי להצליח. הילדים לומדים לעבוד כקבוצה, לסמוך על חברים שלהם, ולפתח קואורדינציה כמו שאפשר במעט מאוד מקומות אחרים.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat