כיצד מוצאים פעילות מגבשת לעובדים?

toval 16.06.18

אחת העבודות הידועות בכל הנוגע לגיבוש עובדים והקניית מוטיבציה ויחס לעובדים, היא ארגון פעילות גיבוש אשר מטרתה לגרום לעובדים להתוודע אחד לשני, לשבור את הקרח, להוביל אחת את השני אל מטרות, כמו גם לחשוף צדדים באישיות של העובדים, חוזקות וצדדים שלא הכרתם בעבר.

בשל כך רבים ממנהלי הצוותים, מנהלי כח אדם ובעלי עסקים אשר מחפשים את הדרך הטובה ביותר לגבש את הצוות, כאשר כיום ישנן שלל פעילויות גיבוש, ביניהן: סיורי ניווט, נהיגת אקסטרים, חדרי בריחה, הרצאות, מופעים ועוד, כאשר אחת הפעילויות הבולטת ביותר בשנים האחרונות היא פעילות לייזר טאג.

אבל מה זאת הפעילות הזאת? ומדוע היא מעולה לעובדים?

פעילות גיבוש לייזר טאג מקנה לעובדים ולמנהלים את ההזדמנות המושלמת להתנהג כמו ממש כמו ילדים ואף להשתחרר מכל הדאגות והטרדות לכמה שעות טובות.

פעילות זאת מדמה קרב אמתי עם ציוד טוב שנראה אמתי, כאשר באמצעות רובים שיורים קרני לייזר  – יכולים העובדים להתחרות אחד בשני תוך חלקוה לקבוצות וצוותים.

לייזר טאג היא פעילות אשר מדמה קרב בין צוותים כמובן, כאשר שום דבר מכל זה אינו כרוך בכאב ממשי – כאשר הריגוש האמתי מגיע לידי ביטוי הערמומיות הדרושה לניצחון, בהתגנבות, בטקטיקה, בזחילה בשטח האויב, כניסה אל שטחים בנויים מבוכים ועוד, כאשר הכל מרגיש ממש כמו בשדה קרב אמתי! בכך אפשר ליהנות מחוויה רצופת אדרנלין שבה חוזרים לילדות לכמה שעות,  ונפטרים מעקבות וממחסומים!

היתרונות של לייזר טאג

לפעילות זאת ישנם מגוון יתרונות שבמרכזן היתרון בגיבוש עובדים. עם זאת המשחק מקנה חזרה אל הילדות, הוא משחק שיש בו אדרנלין, הוא מאפשר גיבוש, חשיפה של העובדים אחד לשני, יצירת עבודת צוות וחברויות חדשות ושלל יתרונות!

באמצעות מבוכים, מסלולים, מקומות מסתור, טקטיקות מדים, נזק ייחודי ואקדחי לייזר שיורים במטרה לפסול ולהביס את הצוות האחר – כולם מתגבשים והופכים לאנשים מאושרים, משוחררים ועם הזמן גם מגובשים יותר במקום העבודה.

מקום מומלץ לגיבוש עובדים

אז אם אתם מחפשים מקום מומלץ לגיבוש עובדים פעילות מגבשת לעובדים שלכם, לייזר טאג היא פעילות מושלמת אותה ניתן למצוא כמעט בכל מקום וסביבה, תוך שילוב יום כיף מושלם לעובדים מסוגים שונים בגילאים שונים.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat