מציאת רעיון מקורי ליום ההולדת

toval 15.06.18

אם אתם מתכננים לאדם אהוב יום הולדת – חשוב שתדעו כי כיום ישנם כמה רעיונות מעולים ליום הולדת ,כמו למשל טיסה בכדור פורח, יומולדת על חוף הים, יומולדת עם צניחה חופשית, כזאת שמתקיימת באוויר, בים או ביבשה.

עם זאת אחת הפעילויות שהפכו פופולאריות לימי הולדת לכל הגילים היא פעילות לייזר טאג. אבל מה זאת הפעילות הזאת? וכיצד היא מתרחשת? כל המידע בהמשך!

לייזר טאג הינה פעילות אשר הגיעה למחוזותינו מארצות הברית, היא פעילות כיפית במיוחד אשר הפכה לשם דבר ולפופולארית בעיקר בארגון ימי הולדת והיא מעולה לבחירה משלל רעיונות ליום הולדת .

לייזר טאג הוא משחק אקסטרים שמשחקים בשתי קבוצות, כאשר כל אחת מנסה לכבוש יעד, להתשלט על הקבוצה השנייה ולנצח בקרב מדומה שמרגיש ממש כמו קרב אמתי!.

הפעילות מתרחשת באמצעות חלוקה של המתמודדים לקבוצות, כאשר כל קבוצה עוטה על עצמה מדים וציוד ממש כמו של חיילים אמתיים, בזמן שהלוחמה בשטח מתבצעת על ידי רובי לייזר (שאינם כאובים כמובן) כאשר הפעילות מתרחשת בתוך שלל קירות, מבוכים,  מקומות מחבוא, דיונות, ושטח בנוי ממש כמו בסרטים.

למי מתאימה הפעילות ולאיזה גילאים?

פעילות זאת מתאימה לילדי יומולדת בשלל גילאים, בין אם מדובר בבני נוער, חיילים, לפנסיונרים ואפילו למשפחות עם ילדים! המשחק המדומה מקנה אופציה להגשים לילד או לילדת יום ההולדת פנטזיות, לשחק משחק אקסטרים מיוחד, וכמובן ליהנות משלל  סימולציות של לחימה, משחקים ספורטיביים, לחימה טקטיות ומטרות משחק מדויקות.

כאשר אתם רוצים להפתיע ילד, מבוגר או אדם בכל גיל  – תוכלו לגבש עבורו את כלל החברים ובני המשפחה ולצאת עמו ועם כל החוגגים אל פעילות לייזר טאג אשר מתקיימת בשלל מקומות בארץ.

עם זאת רצוי כמה ימים לפני החגיגה לברר במקומות השונים שמציעים את הפעילות כי אתם יכולים להגיע תוך רכישת כרטיסים ושמירת שדה הקרב עבור הפעילות שלכם.

אז למה לייזר טאג?

בין שלל רעיונות ליום הולדת, באמצעות לייזר טאג רבים מרגישים ממש כמו ילדים ענקיים שמשחקים במשחק מלא אדרנלין שהם תמיד רצו לנסות, תוך שהפעילות מאפשרת יום אחד שלם יוצא דופן וחוויה אותה זוכרים למשך כל החיים.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat