איך לעשות יום כיף מוצלח לעובדים?

eyal 13.10.20

יום כיף מהעבודה הוא זמן לנער את העובדים מהשגרה, לגוון את יום העבודה וגם להוקיר תודה על העמל והמאמץ לאורך השנה. אם גם אצלכם כל העובדים כבר מיצו את טיולי הטרקטורונים או את פארק המים התורן, הנה כמה אפשרויות אטרקטיביות נוספות שהעובדים שלכם ישמחו מאוד להכיר:

יום הגיבוש הוא הזמן שבו העובדים מתנתקים לרגע מהלקוחות, מהעשייה השוטפת ומהאתגרים בשטח וחווים משהו משותף, שאין לו קשר למקום העבודה עצמו. את היום הזה תצטרכו להפיק כך שיניב לכל העובדים הרגשה טובה, יקפיץ את המורל והמוטיבציה ויאפשר לכולם לקבל אתנחתא ובעיקר להתגבש כדי להמשיך להניע את הספינה אל היעד. אפשר לקיים אותו בשטח הארגון ואפשר גם בחוץ, לשלב בו יותר מפעילות אחת ולחשוב על דרכים לחבר בין המטרות הרצויות מיום הגיבוש לבין הפעילות עצמה. ומעל לכל, רצוי שיום כיף שכזה יכלול מתנות לעובדים וגם ארוחות טובות. 

הרעיון הספורטיבי: משחק בין קבוצות

לא תאמינו כמה חברות מספקות זירת משחקים מלאה באקשן ומצחיקה עד דמעות. החל ממגרשי כדור מים וכלה בכדורגל שבו כל שחקן נמצא בתוך לא פחות מאשר בועה, לרשותכם עשרות אפשרויות שישאירו את העובדים ערניים ופעילים לאורך כל הפעילות. אדרנלין הוא דרך טובה להמריץ את העובדים, להגביר את האנרגיות והמורל ולהוציא מהעובדים את האישיות והכשרונות החבויים בהם. בנוסף, זוהי דרך אלטרנטיבית ליצור אינטראקציה בין עובדים שונים, שעד כה הקשר ביניהם לא היה הדוק מספיק. 

הרעיון האסטרטגי: לייזר טאג

יום הגיבוש יכול להיות אמצעי נפלא לאיתור עובדים פוטנציאליים לקידום, אך גם דרך לשקף לעובדים את יכולת העבודה בצוות ואת חשיבותם של חשיבה, תכנון ואסטרטגיית פעולה קבוצתיים. המשחק גם הפעם קבוצתי ומלא אדרנלין, אלא שבמקום כדור יקבל כל משתתף רובה לייזר ויצא אל שטח לוחמה פתוח, בו הדרך היא לנוע בזהירות ובמתינות, כדי לתקוף רק ברגע הנכון ולהביס את היריבים. לייזר טאג מתאים מאוד לקבוצות גילאים וסוגי עובדים שונים, מאחר והוא בטוח לחלוטין ואיננו משתמש במטחי ירי מכאיבים או מלכלכים. 

הרעיון הרגוע: סדנת בישול

לכל אדם יש זיקה כלשהי לאוכל ולכן מדובר ברעיון שמדבר לכולם, ללא הבדלי גזע, מין או יכולות עסקיות. הסדנה תוכל גם להשתלב עם כל אחד מהרעיונות הקודמים, אך היא עומדת גם בפני עצמה ומאפשרת לעובדים לדעת כיצד ליצור תוצר אישי על ידי לימוד, הדרכה ובקרה עצמיים (טעימות הסיום). בחלק מהסדנאות העובדים יתבקשו לעבוד בצמדים או קבוצות קטנות, מה שישמור על הגיבוש והאינטראקציה.

הרעיון עם הערך המוסף: יום התנדבות

חברות רבות משתמשות בהון האנושי שלהן כדי לתרום ולעזור לאחרים, דרך ארגונים ועמותות שונות. מצביעה וחידוש גן ילדים ועד יום שלם של בילוי עם כלבים שממתינים לאימוץ, שוק ההתנדבות הוא אינסופי וכל ארגון יוכל לבחור את המקום המתאים לו. העובדים יוצאים עם תחושת ערך מדהימה וסיפוק משמעותי ועל הדרך גם נהנים מאוד מהעשייה עצמה. 

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat