מתנה מקורית ליום הולדת

toval 27.11.18

כל שנה מחדש זה קורה, אתם ממש רוצים לשמח אדם אהוב, אך באותה נשימה גם ממש מתקשים להבין מה עונה על ההגדרה, מה מתאים, מה מרגש, מה ישמח וכיצד עוד ניתן לגוון. אז ברור שאם מבקשים להיות מקוריים אין להעניק עוד חולצה, בושם וספר, אך מה כן ניתן? שברנו את הראש עבורכם, ולו עבור השנה הבאה.

פעילות לייזר טאג

לייזר תג הולך לרמות חדשות עם נושא הלוחמה העירונית שלנו! המתחמים שלנו מציעים משחק כיף אינטראקטיבי חדשני למבוגרים וילדים והיא היחידה מסוגה .. לייזר טאג בפריסה ארצית לחגיגות יום הולדת בדרך ייחודית ומהנה.

חווית תעופה

מחפשים אחר מתנה מקורית? צאו מהקופסה, היפרדו מכוח הכבידה והגשימו חוויה חדשה – פלייבוקס, חוויית תעופה שונה מכל מה שיצא לכם להכיר! מדובר במנהרת רוח עבור תעופה אנושית אשר מאפשרת לנוע במהירות שיא של עד 270 קמ”ש! מכאן שאם אותו אדם אהוב שחוגג יום הולדת תמיד הרגיש מעט כמו סופרמן, או פשוט חלם להיות ציפור (אך לא ממש שש לקפוץ ממטוס) – קבלו אופציה ממש מהנה וחווייתית!

יצירת ספר דיגיטלי

מבקשים להיות מקוריים ומרגישים יצירתיים? ערכו בעצמכם ספר מתנה. מה צריך? מצלמה ותוכנה לעריכת ספרים דיגיטליים. במה מדובר? ביצירת ספרון אישי. ניתן לבצע מספר ורסיות, אך באופן כללי הרעיון הוא לבחור אירוע משמעותי (כגון טיול גדול) ולערוך ספר מושקע בנושא. כך למשל אם מדובר בחברה קרובה ניתן להכין לה ספר דיגיטלי עם תמונות משותפות ממגוון תקופות בחיים, אם מדובר בבן זוג ניתן להכין לו ספר תמונות מהטיול שעשיתם ביחד לפני החתונה וכדומה.

סדנת אוכל

אוכל תמיד כיף לאכול, אך גם להכין אותו יכול להיות מאוד מהנה. אי לכך יש למצוא סדנת אוכל אשר קשורה למושא תאווה קולינרי (כמובן של אותו אדם שחוגג), כאשר ניתן לבחור בין הגעה לסדנה לבין הזמנת שף פרטי הביתה, כך שבין היתר ניתן לשלב מוטיב של הפתעה.

מתנה הפוכה

מתנה הפוכה תמיד עובדת. במה מדובר? ובכן אם מדובר במתנה עבור אדם בוגר, יהיה נחמד להעניק לו מתנה שכביכול מותאמת עבור ילדים וההיפך. שנדגים? ובכן אם בן זוג או אח גדול חוגגים יום הולדת, ניתן לקחת אותם ליום כיף בלונה פארק, כך שניתן לחזור להיות ילדים בדיוק ביום בו אמורים לחוש יותר גדולים, ואם מדובר בילדים, ניתן להעניק להם מתנה שמשווה תחושה של גדולים. למשל להזמין לילדה סטייליסטית, או לקחת את הילד לרכיבה על טרקטורון.

מתנה מפתיעה

מתנה מפתיעה היא מתנה שנראית כמו דבר אחד, אך בעצם הופכת להיות דבר אחר, כך שמוטיב ההפתעה כבר מזניק את רף ההנאה. שנדגים? ניתן להכין עוגת יום הולדת ובתוכה להטמין קופסת מתנה נוספת, ניתן לקבוע ליום כיף בבית קפה אך בעצם לצאת לצימר (לאחר שתיאמתם חופש עם הבוס), ניתן לשלוח את בן הזוג לאסוף את המתנה, אך הכתובת שיגיע אליה תהיה מסאז’ מפנק וכדומה.

לגזור ולשמור

נסיים עם חמישה כללים שתמיד יש להיצמד אליהם כאשר מבקשים להעניק מתנה (מקורית או רגילה):

  1. חשבו מה הצד השני ישמח לקבל ולא מה אתם תיהנו להעניק.
  2. נסו להיזכר בכל אותן שיחות שניהלתם, האם היה שם רמז למה הוא (או היא) ישמחו לקבל.
  3. אף פעם אל תשכחו לצרף כרטיס ברכה!
  4. הכוונה אכן חשובה, אך תשאפו גם לתוצאה.
  5. התייחסו אל יום ההולדת כאל הזדמנות לחוות את החיים באופן ייחודי.

עזרנו לכם? מקווים שלפחות עד יום ההולדת הבא אתם מסודרים – גדושים ברעיונות הפוכים, טעימים, גבוהים ומפתיעים! מזל טוב!

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat