רעיונות לבת מצווה מצומצמת

toval 27.09.19

אירוע בת מצווה זהו אירוע מיוחד במינו. הנערה שהייתה עד כה ילדה הופכת לבוגרת וביום זה למעשה מציינים את העובדה כי היא הופכת להיות אחראית למעשיה וגדולה ממש כמו כל העולם הבוגר שסובב אותה. למעשה מדובר בגיל שעל פי המסורת יש לה משמעות רבה. ברגע שהילדה עוברת מגיל הילדות לגיל הבגרות, היא למעשה נעשית מחויבת בכל המצוות ובכל מה שהאדם הבוגר מחויב בו.

את חגיגת בת המצווה נוהגים לחגוג בקרב בנות המשפחה של חברות הכלה כאשר ביום זה מעניקים לה את מירב תשומת הלב, נותנים לה מתנות שוות ומעניקים לה את ההרגשה כי היא אכן עוברת לעולם של גדולים.

יש כאלה החוגגים את מסיבת בת המצווה ברוב עם. הם מזמינים אולם אירועים גדול, הם משקיעים בתוכניות מושקעות ובתפאורה יקרה על מנת להעניק למסיבה את כל הכבוד הראוי לה. אך מנגד יש כאלה אשר בוחרים לחגוג את האירוע בצורה מצומצמת יותר, בפורום סמלי ובקרב המעגל הקרוב ביותר של הילדה. 

איך חוגגים בת מצווה בפורום מצומצם?

אז אם נדמה לכם כי מסיבת בת המצווה אשר נערכת בפורום מצומצם היא מסיבה עלובה ומסכנה, אתם בהחלט טועים. כיום רווח טרנד שהולך וצובר תאוצה אשר במסגרתו בוחרים אנשים רבים לחגוג את האירועים שלהם בהרכבים מצומצמים. גם כאשר מדובר באירועים שממש לא היה מקובל עד כה לחגוג ‘בקטן’, כמו חתונות, מסיבות בר מצווה וכדומה. כך גם עם אירועים כמו מסיבות בת מצווה שאף הם נחגגו עד כה ‘בגדול’, נחגגים היום לא פעם בבתים פרטיים כאשר השמחה גדולה ולא נראה כי חסר משהו.

אולי אפילו להיפך. 

מסיבה קטנה עם יתרונות גדולים

בת מצווה הנחגגת בפורום מצומצם זוהי מסיבה שבהחלט עשויה לתת מענה טוב יותר לכל מי שאמור להשתתף במסיבה.

המסיבה שנערכת בקרב המשפחה המצומצמת עם החברות הקרובות של הכלה היא מסיבה הרבה יותר חמימה והיא נושאת אופי משפחתי ואינטימי פי כמה וכמה.

התחושה הביתית והחמימה שווה יותר מכל אולם אירועים גדול עם קהל מוזמנים ענק ותוכניות גרנדיוזיות מידי.

מתאימים את התוכנית לאירוע

אז האמת היא שאת התוכניות למסיבת בת המצווה יש להתאים לאופי המסיבה ולהרכב בו בחרו. אם בחרו לחגוג את האירוע בקטן, ברור כי התוכנית אמורות להתאים לסגנון ולאופי של האירוע.

אפשר ללכת על תוכנית אור קולית שתוקרן על גבי מסך, תוכנית שתרכז את כולם ותעניין את כולם. רבים בוחרים להכין מצגת על בת המצווה אשר כולל תמונות מימי ילדותה, קטעי וידאו המתארים את שנות גידולה ואת ההרפתקאות שעברו עליה משך השנים. יש כאלה הבוחרים לשלב שיר מוקלט שמלווה את כל המצגת. שיר אשר אותו שרה נערת בת המצווה. מובן כי מדובר במצגת מרגשת במיוחד ואם היא מוקרנת כהפתעה לכלת בת המצווה הרי שזה יהיה מוצלח יותר מכל תוכנית אחרת.

פעילות לייזר טאג

אנחנו מציעים את האפשרות של השכרת פעילות לייזר טאג. משחקי לייזר טאג עשויים להתאים מאוד לפעילות למסיבת בת מצווה גם אם היא נערכת בפורמט מצומצם. התוכנית תיתן מענה איכותי ומושלם כתוכנית למסיבת בת המצווה.

משחקי חברה מהנים

למעשה כל סוג של משחק חברה אשר מתבצע ונערך בעזרת חברת הפקה, עשוי להפוך את המסיבה לאטרקטיבית באמת. אנחנו יודעים היום כי בני הנוער כמהים לקשר חברתי בלתי אמצעי כפי שהיה טרום עידן המכשירים החכמים. כאשר רק מספקים להם את זה הם נהנים יותר מאשר כל תוכנית אחרת.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat