איזה אטרקציות כדאי לשלב בבר מצווה

eyal 05.06.18

בנכם היקר הגיע לרגע המרגש בחייו בו הוא נכנס עול מצוות וחוגג את יום הולדת ה 13. מאורע זה הוא מרגש ובעל משמעות רבה הן להורים והן לילד. אירוע זה אינו נחגג סתם כך אלא קודמות לו הכנות. החל מבחירת האולם המתאים ועד לבחירת האטרקציות שיהיה באירוע. כיום רוב ההורים חוגגים אירוע קטן בכותל המערבי בירושלים הכולל את טקס הנחת התפילין ולאחר מכן אירוע מכובד, באולם אירועים עם משתתפים רבים. בוודאי הקפדתם על בחירת אוכל משובח ועל עיצוב האולם. אך ישנו תחום נוסף שנעשה מאד מקובל באירועים בכלל ובפרט באירועי בר מצווה והוא האטרקציות לבר מצווה אל תשכחו לבחור מספר אטרקציות מלהיבות ומשעשעות שיגרמו לקהל שלכם לאירוע בלתי נשכח. אז בוחרים את האטרקציות המתאימות לאירוע שלכם?

סוגי אטרקציות לבר מצווה

אירוע הפקת בר מצווה. הוא אירוע בחשיבות ממדרגה ראשונה ובוודאי אתם משקיעים מאמץ רב לשם כך שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. לשם כך, עליכם לגייס בעלי מקצוע מומחים ומנוסים החל מעיצוב האולם ועד לתקליטן במיוחד עליכם להקפיד על בחירת חברה שיש לה מגוון של אטרקציות המתאימות לאורחי בר המצווה שלכם. קיימות בשוק מגוון רחב של אטרקציות כמו לייזר טאג שולחנות משחק הוקי אוויר, כדורגל, ביליארד פינג פונג. בנוסף קיימים משחקי מחשב ומציאות מדומה. מתקני מתנפחים למיניהם ואף דוכני מזון.

מומלץ לבחור את האטרקציות עם חברה המתמחה בבחירת אטרקציות לאירועים. את האטרקציות יש להתאים לסגנון האירוע המיקום, קהל המשתתפים האופי של האירוע  ועוד במידה ומדובר על אירוע קטן ואינטימי שבו רק חבריו של בר המצווה מוזמנים ניתן להזמין חבילה הכוללת מחשקי מחשב חדשם עם מגוון המשחקים שהילדים אוהבים מתקני מתנפחים ודוכני מזון.

יש להקפיד להתאים את האטרקציות למאפייני המוזמנים

כדי שהאירוע שלכם באמת יהיה מושלם עליכם להתאים את האטרקציות למוזמנים. מכיוון שתחום זה נעשה מאד מקובל לאחרונה ישנן אטרקציות שכבר כולם מכירים ולכן לא כדאי להשתמש בהן. אלא יש לבחור אטרקציות שילהיבו את הקהל ויגרמו לו להשתתף באופן פעיל באירוע האטרקציות צריכות להתאים גם לילדים וגם למבוגרים דוגמא לאטרקציה כזו הוא שולחן של קליעה למטרה היוצר תחרויות בין מבוגרים וילדים. בנוסף יש להתאים את האטרקציה לגילם של המשתתפים כאשר מדובר בהורים לילדים קטנים כדאי שיהיו במתחם גם מתנפחים המתאימים לילדים קטנים במיוחד. בנוסף יש לשלב את הפעילויות וליצור מתחם מיוחד לילדים הכולל בתוכו אטרקציות שונות חשוב גם להתאים אטרקציות אלו למבוגרים כדי שיוכלו להשתתף במשחקי הילדים.

חשוב להקפיד על חברה שיש לה מגוון סגנונות של אטרקציות ומחירים. כמו כן יש להקפיד על צוות צעיר ונמרץ היכול להתאים את האטרקציות המתאימות לגילאי המשתתפים באירוע. מובטח לכם אירוע מושלם ובלתי נשכח.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat