6 רעיונות ליום הולדת שלא יפסיקו לדבר עליהם

toval 29.11.19

ארגון מסיבת יום הולדת לילדים אינו משימה פשוטה כלל וכלל. יש פרמטרים שונים שצריך לחשוב עליהם ולהתחשב בהם וכמובן להתאים את ההפעלה לילד החוגג. ישנן כיום כמה אטרקציות שנחשבות לפופולריות ומבוקשות במיוחד ואלה ההפעלות שבזכותן המסיבה תהיה בלתי נשכחת!

הפעלת לייזרטאג

המילה האחרונה בעולם ההפעלות והאטרקציות, לא רק לימי הולדת אלא גם כפעילות גיבוש עבור כל הגילאים. מדובר בסימולציית לחימה אך כדי להימנע מפגיעות או פציעות יש שימוש בטכנולוגיית לייזר שעד כה כלל לא היה בה שימוש מעולם. כך אפשר לשחק בקבוצות או בקבוצה אחת ויש דגש רב על הנושא של עבודת צוות ושיתף פעולה. האדרנלין גבוה, השאיפה לנצח ולהצליח חזקה ובסופו של דבר מתקבלת פעילות מהנה שכולם לוקחים בה חלק.  הפעילות מתאימה עבור גילאים מגוונים ובעיקר לילדים בגילאי 10-12 שאוהבים אותה מאד!

צימרים בצפון

תתפלאו כמה צימרים מדהימים יש בצפון הארץ. דגש במיוחד על הצפון 🙂 שם מצאו נקודות קסומות על המפה, מסעדות בשפע, זמן עם הטבע במלוא הדרו, מקומות בילוי רומנטיים, אחרי בדיקה קצרה הרשו לנו לפרגן לאתר טופ צימר. למציאת מקום לחצו על הקישור צימרים מומלצים בצפון באתר טופ צימר.

הפעלה של איש מקצוע

גם כאן ישנו מבחר רב של אנשי מקצוע שיגיעו לכל מקום, פתוח או סגור, ויעבירו הפעלה מעניינת, מרתקת וכזאת שהילדים עוד ידברו עליה הרבה זמן – ליצן, זמר, קוסם, אומן חושים או כל אומן אחר שיש לו התמחות בתחום מסוים ויגיע כדי להביא איתו הנאה רבה לכל המשתתפים. במקרים רבים הפעלה כזאת מתאימה יותר לבית או למקום שמיועד לקיום מסיבות יום הולדת, שכן המפעיל יביא איתו לא מעט ציוד ויצטרך הרבה מקום.

טיסות ליעדים לא שגרתיים

אז נכון שרעיון הטיסות לחו”ל מוכר לכולם אך יחד עם זאת טיסה ליעדים לא שגרתיים תגרום לכולם לדבר על הטיול ותהפוך את היום הולדת ליום בלתי נשכח עבור הילד שלך. בשביל לטוס בראש שקט ולהקל על כל ההכנות והסידורים לטיסה מומלץ לקחת טיול מאורגן לפיליפינים, למאורציוס, לבורמה או לכל יעד מיוחד ובלתי שגרתי אחר.

מסיבת קריוקי

אין כמו התחושה המשוחררת של שירה לתוך מיקרופון, שתהיה מלווה בפסקול מקצועי. כל אחד רוצה להרגיש כמו זמר ליום אחד וזה בדיוק מה שפעילות הקריוקי מאפשרת. כאשר בוחרים מראש רשימה של שירים שתתאים גם לאירוע עצמו וגם לגילאים של החוגג והחברים שלו – ללא ספק המסיבה תהיה מלווה בהרבה צחוק והנאה.

חפש את המטמון

אם מזג האוויר מאפשר זאת מדובר בפעילות מאתגרת ומהנה מאד באוויר בצח והנעים. כאשר החידות מותאמות לגיל וליכולות החשיבה של המשתתפים ללא ספק הם ישתפו פעולה ובעבודת צוות ימצאו את הפתרונות ויעשו כל שביכולתם על מנת להתקדם ולהיות הקבוצה הראשונה שמגיעה אל המשימה האחרונה.

לסיכום, יש הרבה רצון לספק עבור הילד מסיבת יום הולדת עם הפעלה מקורית ומעניינת, כזאת שהילדים יגיעו לחגוג איתו עדיין לא חוו. הפעלת לייזר טאג נחשבת לחדשה בתחום ולכן תהיה הבחירה הנכונה.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat